lördag 25 oktober 2008

Det verkar som ingen vill byta lägenhet med mig. Jag har världens finaste vindslägenhet, men den är antingen för liten, för dyr eller för långt bort. Jag vill inte flytta. Men jag måste. Jag måste flytta snarast. Jag har inte råd med det här. Jag har fått tusenmiljarder olika erbjudanden om lägenheter som jag tittat på. Men ingen verkar duga och ingen vill byta med min lägenhet. Det känns så meningslöst att ens svara på mejlen. Jag vill bara packa mina saker i kartonger och packa upp dem och ställa i ordning saker, lägga kläderna prydligt i min byrålåda och andas ut. Börja om. För det verkar som att jag står och stampar och stampar i samma jävla gamla helvete hela tiden. Heja helvetet.

Nåväl. Det finns fina saker i skiten också. Som att jag t ex ska gå på affären med min kära bror och köpa sushisaker. Jag och Dennis ska göra sushi och bjussa Gabrielle och Johanna (som kommer till stan!). Sedan ska vi ha BD-förfest. Heja livet.

Inga kommentarer :