onsdag 5 november 2008

........

Det går bara inte. Vill bara grina och grina och grina och grina ett rött hav. Försöker lyssna på alla låtarna, se på alla filmerna, lukta på alla sängkläderna, trycka in bilderna i hjärnan.





besvikele
dricka öl, ölen som är snabbare än kanylerna ni vet
snava, ramla, trilla trilla in i en spårvagn eller vad det nu är vi åker med
knarka, supa, dö för din hand vilar kupar beskyddar någons ryggradsland
ligga med någon i bakgrunden
ganska viktig men rätt oviktig


OCH!


räkna med missräkningar






sommarhuden bleks
fräter bort
minnena med mig




Visste väl att det var för bra för att vara sant.
Saker jag vill att du ska säga till mig:
Jag vill vara med dig




det är viktigast för mig.

1 kommentar :

Anonym sa...

Om du förlåter mig vill jag vara med dig.

Jag säljer min kavaj mot ett skambud, men det räcker för en biljett.