tisdag 18 november 2008

Ja odjuren ja. Jag drömmer om dem ibland. Men de har mycket skickligt bytt skepnad i form av spöken, vargar, björnar och demoner. Ansiktena har fräts bort och kläderna har blekts av klorin. Men dom finns där. Det gör dom. Det är bara det att jag håller på lära mig att slåss. Slåss och simma. Det kommer bli bra det här.

Idag är en bra dag. Min doktor ringde mig och frågade om lite allt möjligt. Jag älskar min doktor. Hon är bäst! Jag bakar veganscones. Scones plus te plus filmen Morvern Callar kan inte bli bättre. Bror kommer nog bli glad när han kommer hem från en jobbig dag på jobbet och finner scones och te vid matbordet.

Haha. Och ja just det. En av mina bilder finns med i en "sex och relationer"-blog. Kolla här. Haha.

1 kommentar :

Freedrik sa...

fin bild som var med!