fredag 7 november 2008

Man ska inte ropa hej... Men idag är en bra dag. Ibland får jag för mig att det vilar en förbannelse över ordet "bra". Om man yttrar det i meningen "jag mår bra idag" så kommer det automatiskt hända något dåligt. Men idag är en jävligt bra dag och jag tänker inte låta någon förstöra den.

Dennis har fått besök från Östersund. Christoffer. Ska ta med herrarna på hemlig klubb ikväll och dansa och dricka öl. Innan dess ska jag bjuda dom och Gabrielle på fin veganmiddag med ljus och vin. Kommer bli så fint! Jag har även packat min väska. För säkerhetens skull. Om det skulle bli av. Att jag åker till Stockholm imorgon. Det kommer växa blommor i min mage.

Ja och just det.. DATADAG. Får min nya dator! Längtar till klockan fyra när jag ska hämta den. Den är ful och stor och hemsk. Men det spelar ingen roll för jag har inte haft en dator sen i somras. Och nu jävlar ska jag ha en egen igen. Pimpa den som fan och göra den till min, min, min. Och titta på SKINS.

Inga kommentarer :