torsdag 20 november 2008

Nu är det verkligen pankdagar. Jag och brorsan fick samla ihop massa mynt för att köpa en limpa. Inte ens en grovlimpa hade man råd med! Man blir ju fan inte ens mätt på vitt bröd. Det är bara vatten och mjöl. Jag hatar vitt bröd. Känns som det invaderar venerna med skit. Jag längtar så mycket till tisdag att jag håller på spricker. Jag ska köpa massvis av strumpbyxor, ett läppstift och en tvättkorg. Sen inget mer tror jag väl. Och just det. Ska skriva på engelska ibland. Men det lär ju inte direkt bli ofta. Har fått massa förfrågningar och önskningar av mina engelsktalande flickr-vänner. Jag älskar mina flickrvänner! Klockan är halv ett och min bror spelar Bright eyes låtar och tappade en gitarr i golvet så hela rummet skakade.



I'm broke. Me and my brother had to gather all of our coins to buy som bread. I hate white bread. You can't even get full of it. Because it's just flour and water. I want it to be tuesday so I can get some money and buy myself a lipstick, a laundry basket and tons of pantyhoses! I have some flickr friends that have asked me if I can write in english in my blog. I love my flickr friends! It's 1.00 AM. My brother is playing Bright Eyes songs and dropped a guitar on the floor so the whole room was shaking.

Give me some comments now will ya!

4 kommentarer :

seepy girl sa...

I just discovered the "translate into my language" option in Google Reader the other day which is awesome despite some of its literal translations.

I love your photos and hope things improve for you. :)

Jonnie sa...

if I ever make it to Sweden someday..

I really hope to meet you.

if you ever want to come to America someday, you have a place to stay.

-Jonnie.

emilie anna evelina sa...

oh my! thank you!

Jonnie sa...

you're welcome.