fredag 26 december 2008

Igår hade jag en otroligt fin afton. Träffade vänner, bekanta, klasskamrater och gamla karlar. Vinglade runt på Östersunds gator med en vinare i ena handen och en cigg i andra och rosetten på magen.

Morgondagen kommer bli episk! Jag ska träffa Siri, min bästis. Jag har gett förslag om att vi ska ha romantisk dejt med vin, trerättersmiddag och tända ljus. Jag tror hon är peppad på min strålande idé. Sedan ska jag på Juldisco och dansa så jag får ont i fötterna. Har för övrigt lite ont i fötterna idag också. Älskar att få ont i kroppen och fötterna efter dansdans.

Haha. Mamma frågar massa om Siri hela dagarna, "Har siri nån karl nu förtiden? Trivs hon på jobbet? Hon är så duktig som jobbar och står i! Ska du inte träffa siri snart? Varför har du inte träffat siri än!"

Inga kommentarer :