måndag 8 december 2008


Jag har varit så fruktansvärt bakfull idag. Enda gången jag gått upp var för att spy eller hämta vatten. Har typ druckit tusen liter vatten. Älskar vatten. Blev utslängd från spårvagnen igår. Dansade i 7 timmar. Hade hål i hjärtat, men det blev lagat. Hade lite hål igen sen men jag tror det går över snart för mig. Mitt hjärta slår volter. Riktigt bra volter. Hatar killar. Älskar tjejer. Måste ha fler tjejer i mitt liv. Komsi komsi tjejer till mig.

Älskar min säng. Varför hänger jag inte mer i min säng? Datta och äta i sängen. Mmm älskar det. Ska sitta här hela natten och dricka vatten, äta popcorn och se på Skins. Älska älska älska.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Hej din illaluktande slyna!!!!
Varför är det hål i ditt hjärta, kanske det är för du inte har en bra matvana. Kanske om du hade ätit lite fårkött och inte bara kuk i helgen och hade druckit lite mera vatten ifrån början så hade det kanske inte varit nått hål....

Puss puss din kräfta.....

emilie anna evelina sa...

hahahahha vafan!