söndag 18 januari 2009

7

Fick ett mejl från en fin människa på Flickr. Jag blev lite ställd. Kroppen stannade och inga andetag fick leta sig ut ur min kropp. Började grina. Ja det är sant. Började grina för jag blir så glad när folk läser min blogg och ser mina bilder och säger att det är bra. Kom genast på att jag var tvungen att lyssna på en vacker låt jag inte hört på flera år.



I just got a mail on Flickr from a beautiful person. I got chocked. I love my Flickr-friends. They are so beautiful and kind. I cried. Yes it's true. I cried because it's so beautiful to hear from people that the appreciate your work, both words and pictures. I had to listen to one of my old favorite songs that I haven't heard in years.

Silly little emo girl.

1 kommentar :

Anonym sa...

Du skriver så himla bra.