söndag 18 januari 2009

6

Oändliga katastrofala samtal och kärleksaffärer. Alla samlade i en liten bubbla som flyter omkring. Tar en nål och tar sönder skiten. Rester överallt som en liten kyrkogård.

Idag har varit en bra dag. Jag har vilat lillekroppen, duschat och smörjt in mig överallt med fina saker, ätit fin frukost med smörgåsar, te och physilis(ar?), gjort broccoligratäng med lillebror. Igår var jag hemma hos Daniela och drack vin. Sedan gick vi till Ritz och vidare till en hemlig fest. Jag gick hem med klackarna i snövädret. Det var fint även om mina fingrar inte höll med och blev snövita. Imorgon blir en bra dag. Ska fixa med viktiga papper och samtal. Nästan längtar till att gå upp jättetidigt och fixa fixa fixa. Älskar livet idag.

1 kommentar :

Gabrielle sa...

physalis! som du åt hos mig första gången va? eller? det var någon som aldrig ätit det förrut och jag bjöd. hihi. det var roligt!