onsdag 11 februari 2009

23

Kan hända att man ligger i sängen och vrider och vänder på sig och läser små små fina meddelanden om och om igen för att få lite lite närhet när du är så långt bort. Och jag fnittrar lite för mig själv. Håller mig för magen så att den inte ska spricka sönder av pirret du planterat där. Så är det när man är kär när man är liten. Och sen ska vi sitta bredvid varandra och läsa små fina texter för varandra. Hör här.

Jag är en liten spindel.
Det här är min semester på flera år,
för jag har inte sovit på fyra dagar.

3 kommentarer :

Christian Pitschl sa...

Love the picture and I'd love to understand what you're writing :-)

rwc sa...

Can happen to lie in bed and twist and turn on them and read the small small financial messages again and again for a little bit closer when you're as far away. And I giggles a little to myself. Keeps me on my stomach so that it should not break the pirret you planted there. That is when you are in love when you are small. And then should we sit next to each other and read the small fine texts to each other. Listen. I am a small spider. This is my vacation in years, because I have not slept in four days.

???

:D

awesome photo indeed

Disconnected sa...

Found your blog through a Tumblr re-blog. You have some really interesting work there.