tisdag 17 februari 2009

29


Jag fattar inte riktigt var alla mina mardrömmar kommer ifrån som jag hemsöks av i princip varje natt. Jag skulle inte vilja påstå att det är renodlade mardrömmar om vargar, monster och mördare. Det är mer någon läskig känsla jag har i dom.

I natt drömde jag t ex om en amerikansk high schoolklass som skulle på klassresa till någon skog och titta på något monument. Det var en stor skog som liksom befann sig på en gigantisk kulle och det fanns massa små grusvägar överallt, varav en jättestor slingrade sig neråt på kullen och det sluttade bara mer och mer. Och det blev tätare och mörkare skog ju längre ner man hamnade. Drömmen var lite som en film. Det handlade om ett par som skulle ut i skogen och hångla och ha sex typ. Och så träffade dom en man i skogen som sa att dom inte kunde gå längre ner i skogen som bara sluttade och sluttade. Lite längre ner såg man en buss som var helt tom. Mannen sa att han var en lärare för en skolklass varav alla ungdomarna hade försvunnit när dom hade gått ner för den där stora grusvägen. Jag vet inte varför. En jävla läskig känsla var det bara. Och det fanns något där nere som var jävligt farligt. Haha. Så störd dröm. Hatar och älskar mina mardrömmar.



Nu har jag åter igen tusen bollar i luften som jag måste ta emot och jag får absolut inte tappa dom nu.

Inga kommentarer :