söndag 8 februari 2009

21

Idag hade jag en heldag med familjen. Jag, brorsan och Gabrielle gick på Konsthallen och sen på Världskulturmuseet. På Världskulturmuseet var det en utställning om Bollywood. Jag sjöng såklart några Bollywoodlåtar på Singstar. När jag och brorsan kom hem lagade vi spagetti och färssås (hur säger man när det inte är kött i?). Nu har jag rensat i förrådet. Mycket som ska slängas, skänkas bort och som Danny skall hämta. Att flytta kommer bli jobbigt. Varför har man så mycket saker? Jag har ändå inte så mycket som andra brukar ha. Har skänkt bort tusen böcker nu. Jag hatar pocketböcker.





Imorgon kommer bli en jävligt jobbig dag. Jag hatar den redan. Om det inte går vägen imorgon så vet jag inte vad jag ska göra. Livet går åt helvete. Men ja. Om man ligger på botten redan så kan man ju åtminstone inte komma längre ner.

Inga kommentarer :