lördag 7 februari 2009

20











Igår var jag på inflyttningsfest hos Nils, Sandra och Gabrielle. Suck. 22 going on 14. Kräkas i ett handfat, upptäcka två motbjudande människor knulla mot en vägg, sitta i samma rum som människor med häpnadsväckande ordförråd (”jävla fitta” t ex). Gå hem, äta frukost klockan tre på morgonen, titta på film och somna tungt med längtan efter dig i magen och överallt i hela kroppen.

Förresten. Jag lämnar Göteborg för Stockholm officiellt från och med 1 april. Nya tag, nya ansikten, nya aktiviteter, nya jobb… Nytt nytt nytt nytt. Luktar lika gott och spännande som julklapparna vid 8-års ålder.


Yesterday I was very drunk. I puked in a sink, saw two disgusting people fuck against a wall, talked to a girl that used wonderful words (word like “fucking cunt”). I love life sometimes. I feel so old when I met in mature and ridiculous people. I walked home, ate breakfast 3 AM on the morning, watched a movie and fell asleep. Longing after you with my whole body.

I’m moving to Stockholm in April. New places, new friends, new faces. New new new new. New Life. I’m looking forward to it.




de kanske tror att dom kan muntra upp mig genom att berätta för mig att jag levde det livet jag skulle leva en gång för längesedan
att en för alla och alla för en är allt du bär på som ett litet knyte och dom pratar ju faktiskt ovarsamt om någon annan

nä vi slogs för varandra
och du satt som en liten fågel på mitt golv


jag kan inte vara här
jag har inte sovit på fyra dagar
det är något fel på väggarna och taket
jag rymmer nu

Inga kommentarer :