måndag 4 maj 2009

101


Jag vet inte jag. Nu tror jag att det är hopplöst, värdelöst, meningslöst. Och det hela fördunklar mitt omdöme. Om två veckor fyller jag år. Om tre veckor åker jag till Jämtland på bröllop, student och skolavslutningar. Det ska bli roligt och skönt, fast lite jobbigt också. Kom ihåg att jag önskar mig en födelsedagsfest på min födelsedag!

Jag har feber. Har feberyrat hela natten och inte kunnat andas. Jag såg personer i mitt rum som inte fanns. Jag fick gömma mig under täcket och försöka att inte svettas och försöka att inte frysa ihjäl. Jag kunde inte andas överhuvudtaget. Det kändes som att jag andades igenom ett sugrör eller något. Fick till slut tag i dennis Bricanyl så lite fick jag sova till slut. JAG HATAR ATT VARA SJUK. Tack bästa kroppen för att jag bara är sjuk max två ggr om året.



Bilden är ifrån förra sommaren när Matilda, mamma och pappade hälsade på i Göteborg. Det är inte så ofta folk jag bryr mig om som inte bor här hälsar på mig. Andra bilden är tagen sommaren 2007. Det var en bra sommar det. Och den här låten är sommaren 2004.

Förresten kanske det här inlägget är helt osammanhängande pga feber. Men jaja, får kolla igenom sen bla bla skitsamma hejdå!

Inga kommentarer :