måndag 25 maj 2009

124

Jag hade pengar i ungefär 8 timmar - nu inga alls. Men så jävla skönt att slippa räkningarna. Jag hittade igen mitt gamla telefonkort och gick in på mobilen och tittade. Där fanns många gamla sms. Knivar överallt. Knivar i hjärtat. Och jag har feber. Har ju precis varit jättesjuk i två veckor och nu är jag sjuk igen. Det kokar under min hud. Har inga alvedon eller någonting så jag måste släpa mig till apoteket.

I helgen drack jag öl i en bil, var på en korridorsfest (tänk collegefest med fin musik, plastmuggar, röka inomhus och liveband i köket).

Om två dagar åker jag hem till Jämtland. Jag ska gå på skolavslutningar och bröllop. Och gosa med katterna såklart. Jag tycker det är lite jobbigt att jag måste vara där så himla länge. Sedan åker jag till Sundsvall och sedan till Stockholm. Så passa på och säga hej till mig om du ser mig i någon stad på min lilla Sverige-tour. jag är förmodligen i Stockholm under midsommar. Något som vet något roligt som händer då?


Någon som vill bidra med 641 kronor så jag kan hämta ut min astmamedicin så jag kan andas igen? SCHYSST!

Inga kommentarer :