torsdag 16 juli 2009

168

Olycklig. Det är det rätta ordet. Men ändå fel. För jag mår okej. Jag har mat i magen och har så otroligt fina vänner. Nu ska jag tvätta. Och lyssnar på Orup. Har inga rena kläder. Jag vill hellre gå på stan med Gabrielle och pilla på kjolar. Gillar Gabrielle. Så fin tjej. Och imorgon får jag träffa hennes vänner från Sundsvall. Hoppas jag får bra betyg som Göteborgsvän. Min lilla svarta rosett är på vift. Tror den ligger i Majorna någonstans. Den har varit med om mycket. En gång kom den hem till mig i ett kuvert från Östersund.

Och så lyckades jag med att skriva världshistoriens tråkigaste blogginlägg. Imorgon ska jag bli bjuden på finmiddag och på lördag är det fest. Gillar livet rätt mycket ändå även om du sitter fast som en liten liten igel, fastklistrad, kramar om hjärtat så hårt att det svider.

3 kommentarer :

Fridis sa...

Lill fina syster...nu får du bli glad! Mamma och pappa kommer ju snart! Du får en stor fett kyss från mig ialla fall

Leo sa...

VARFÖR?

Adeline sa...

I can't understand a word but I love the atmosphere of the photography