torsdag 6 augusti 2009

180

Vet inte vad jag ska skriva. På fredag ska jag bli full. Jag är svensk. Jag är normal. Jag är tjej. Jag har fem fingrar och fem tår. Jag har ett par bästa vänner lite utspridda runt om i världen. En i Mexico, en i Stockholm, en i Östersund, en tio minuter bort. Jag använder tandtråd. Jag gillar inte när folk skriker på mig, då får jag för mig att dom ska spöa mig och gömmer mig under mina armar. Jag har många syskon. Alla förutom en bor kvar i landet jag föddes. Jag har svår astma. Blir jag förkyld kan jag kvävas. Jag föredrar att gå hem i natten istället för att åka taxi. Jag gillar inte puffiga kuddar. Då har jag hellre ingen kudde alls. Jag har alltid blåmärken på mina ben. Jag lyssnar på Helloween - Future world varje dag. Jag gillar att kliva upp mycket tidigt på morgonen. När jag tvättar alla mina kläder blir det en (knappt halvfull) rosa/röd maskin, en vit och två svarta maskiner. Ibland får jag för mig att långt hår kan vara fint, men när jag försökt spara i någon månad inser jag alltid att kort hår är mycket bättre. Jag har haft alla möjliga färger på håret. Jag är jätteallergisk mot äpplen. Jag har haft kort lugg så länge jag kan minnas med undantag för något år någon gång. Jag har inte träffat min mormor på över 10 år även om hon bor i staden bredvid. Det finns bara två personer i den här världen som förstår mig överhuvudtaget. Jag har aldrig brutit något ben (förutom en spricka i ett revben). Jag har aldrig blivit stucken av en geting. Jag har ofta ont i huvudet. Inbillar mig alltid att jag har cancer. Jag är ganska olycklig. Men det är okej.




2 kommentarer :

Michele Scotti sa...

hi!I m michele. A (new) photographer in Italy and Spain. I saw ur flickr few time ago but I've lost it. Can you link me again please?

Putted on my favs.

kss from Italy.

emilie anna evelina sa...

http://www.flickr.com/photos/emiliebjork !