måndag 17 augusti 2009

187

Jag drömde den vidrigaste drömmen någonsin i natt. Jag hatar mina drömmar och min fantasi. Och jag fattar inte var allt kommer i från. I natt vaknade jag helt svettig och var helt skakis efter en fruktansvärd mardröm. Jag drömde att någon slags sekt kontrollerade mig och hade telepatiska förmågor. Om man inte gjorde som dom så kunde dom läsa ens tankar och ta reda på vad man fruktade mest. Dom tog reda på att jag har världens fobi för ufon och aliens. Så dom skulle fixa så ett UFO skulle komma och hämta mig om jag inte gjorde som dom sa (ja serious, har en jävla fobi för ufon och aliens.. uuuggghhh). Bland annat var jag tvungen att lura in massa barn i en hemlig lägenhet så massa gubbar kunde utnyttja dem. HELT SJUUUUKT. Senare i drömmen kom det där jävla ufot och sen hoppade jag från ett hustak. Sen var drömmen slut. HATAR MINA DRÖMMAR.

Nu ska jag redigera tusen bilder från helgen. Jag vaknade halv tre på eftermiddagen idag. Jag är helt slut efter helgen. Känns som någon tryckt igenom mig igenom en köttkvarn eller kört över mig med en jävla lastbil.

Inga kommentarer :