torsdag 20 augusti 2009

189

Orkar inte.

8 kommentarer :

Leo sa...

Amenläggavdå

Erik sa...

vad är det för nån jävla skräpkommentar?!

kämpa på emilie, du är en av de bästa fighters jag vet.

Leo sa...

För att varje gång jag försöker komma med något positivt så får jag inget bemötande! Då börjar man undra.

Såklart du ska kämpa på!

emilie anna evelina sa...

man behöver inte ta det så bokstavligt. vad menar du med lägg av?

f sa...

Tänk på kirsten! crazy beautifuuul.

Leo sa...

Att du under en längre tid verkar haft det jobbigt. Då och då har jag undrat varför, för att jag vet att det inte är så kul att vara i "botten". Du verkar ju vara en fin tjej liksom, även fast jag inte känner dig särskilt väl så känns det som det. Det blir ju pinsamt för mig om jag hela tiden frågar vad som har hänt och aldrig får något svar på det. Är det värt att fortsätta undra om man inte fick något svar? Jag vet inte. Jag undrar fortfarande i alla fall, därför att jag vet själv hur mycket lite uppskattning kan göra.

Leo sa...

Så det var inte meningen att det skulle låta så fel som det gjorde.

Nicklas sa...

Leo: mår man riktigt dåligt så är det svårt att öppna upp sig även för de man känner. Jag tror inte det är något personligt.

Emelie: hoppas det blir bättre och att du hittar tillbaks till det där som gjorde dig glad och må bra.