fredag 4 september 2009

204

Jag har ett problem.

Jag glömmer bort att äta. Ja på riktigt. Jag glömmer bort. Jag vet inte varför. Jag tycker det är tråkigt att handla mat, jag tycker det är tråkigt att laga mat, jag tycker det är tråkigt att äta mat. Det är inte mer än ett nödvändigt ont för min del. Jag hatar att äta mat. Jag har alltid haft jättesvårt för mat. Jag var jättepetig när jag var liten och gillade nästan ingenting. Jag gillade bara stekt strömming eller pannkakor. Något annat ville jag inte äta (detsamma gällde för kläder men det är en helt annan historia). Jag var en asjobbig unge som alltid klagade på maten och hade jättesvårt för att äta den. Och ja, jag är likadan idag. Fast idag förstår jag ju att jag MÅSTE äta för att må bra. Det tog ett tag för mig att inse det och det är svårt att fatta det idag med. När jag kan köpa mat så glömmer jag bort. Och nu när jag inte kan köpa mat pga att CSN är störda i huvudet så vill jag ännu mindre äta för det enda jag kan äta är typ varma koppen eller havregrynsgröt. Är det någon annan som har det här problemet? Jag fattar inte varför det är så. Det är nästan ingenting jag gillar i matväg. Jag gillar typ.. sushi. Min kropp håller på gå sönder.