onsdag 9 september 2009

216

jag är duktig på att visa när jag tycker om någon. jag är duktig på att skriva kärleksdikter och att ge presenter. jag är bra på att hitta på nya saker och ta med mina vänner på nya saker. jag är duktig på att ge råd och tips åt mina vänner som har ont i själen. jag är duktig på att fullgöra saker när jag väl tar tag i det. jag är tydligen en mansslukerska och en riktig charmör. jag är duktig på att kritisera mig själv och min kropp och att inte riktigt ta hand om den som jag borde. jag är duktig på att glömma bort att äta bra och regelbundet. jag är bra på att öppna kapsyler med munnen och jag är duktig på att hardcoreskrika/sjunga. jag är duktig på att gå i extremt höga skor och springa gator upp och ner fram och tillbaka. jag är bra på att le med mina ögon, hela mitt ansikte och skratta väldigt högt. och jag är bra på att vara rolig och skoja så att ett helt rum fylls av skratt. jag är duktig på att dricka öl, gå hem och sätta mig i fönstret och röka och skriva texter. jag är bra på att förtränga, gömma, klara av, hantera allt det dumma och mörka så att jag kan vakna varje morgon och har orken att kliva ur sängen och ha ett leende på läpparna.