måndag 28 september 2009

224

Den här helgen har varit helt fantastisk! Helt fantastiskt dålig. Jag minns ingenting av fredagen och jag minns ingenting av lördagen. BRA EMILIE. Jag vaknade i princip nu i dag och såg det här nedanför sängen:



Fragment från helgen: Replokalsfest, frysa på ett tak, folköl, cigaretter, sjunga på en spårvagn, dansa på en gata i majorna, sitta i en ring utanför röda sten, nästan bli ihjälslagen, svartklubb, ljus, ljud, mörker, alla dessa händer överallt, tårar, bråk, ännu mer tårar, sprit, skrik. Ensamheten.

4 kommentarer :

Leo sa...

Har du diabetes?

Nicklas sa...

Det ser ju någorlunda ordnat ut på ett lite slumpartat sätt i varje fall. Ingen mat ovanpå kassen och så.

emilie anna evelina sa...

nix! däremot astma deluuuxeee.
det är nog rätt ordnat. haha. förutom att spilla ut maten. det råkade jag göra när jag skulle ta bilden.

Nicklas sa...

Hah. Går det skylla utspillningen på desorientering eller nått? Är ju lite pinsamt att vara renlig skitfull men inte nykter.