måndag 26 oktober 2009

255

Tack till mina kära vänner som står ut med mig när jag vill ta med dem och se på Randy på Sticky fingers. Tack för att ni stod ut att stå där med mig när Randy gjorde den SÄMSTA SPELNINGEN NÅGONSIN. Och liksom, Sticky fingers? Alltså sitter och spyr nu.

I lördags hände något läskigt. Huvudet knakade till och allt svartnade. Jag ramlade ner i min säng insåg att jag gått rakt in i kanten på snedtaket i mitt sovrum. Det blev ett hål och massa blod. Nu är det ett sår och det ser ut som jag antingen håller på odlar djävulshorn eller att jag har vattenskalle. Snyggt. Tur att man har luggjävelen som täcker skiten. Igår var jag jättetrött och allt snurrade och jag var jätteyr. Det kallas visst hjärnskakning. Haha. Jag är så jävla klantig. För övrigt var det dock en fin helg med vernissage, reklambyråfest, middag på lokal, häng hemma hos mig och en hel familjedag på stan med Christopher och Daniela. Och i helgen blev jag bara kallade för Lady Gaga två gånger. Folk har himla bra fantasi.

Idag ska jag se Psycho, plugga, skriva ut tusen papper. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och hoppas på att huvudet slutar snurra. Förresten! Har köpt en X-fileströja. Den är fulast någonsin. Så därför ska jag använda den mycket effektivt från och med nu. Hejdå!

Och just det. Ni måste se den här filmen. Jag kunde inte sova i natt för jag bara tänkte på spöken. Den har biopremiär den 13e november. Ett MÅSTE. Det har kommit/kommer komma så jävla bra film i år så jag håller på dö. Länge leve livet.

5 kommentarer :

Nicklas sa...

Ahhh, snedtak! Att något kan kombinera charmighet och opraktiskhet så mycket.

Du verkar lite gladare vilket är ett plus, trots hjärnskakningen. Den måste man väl sortera in under minus ens i bästa fall.

Jakob sa...

så klart vi står ut med dig, vi tycker ju om dig!! :)

emilie anna evelina sa...

man ska antingen ha snedtak eller mycket högt i tak!

Patrik Petersson sa...

Fin bild!

emilie anna evelina sa...

tack!