söndag 1 november 2009

261

Någon frågade mig vad jag läser för några bloggar? Vem fan bryr sig om det. Vad någon läser för bloggar. Jag går i perioder hur som helst. Läser en jävla massa skit ibland och ibland läser jag inte ett dugg. Jag kan liksom sitta och kolla igenom Kissies-bloggar när jag har jävligt tråkigt bara för att allt är så LOL3000 och jag är så faschinerad av hur olika människor är. Men hur som helst. Jag läser i alla fall alltid exkexet Jonathans blogg, bästisen Siris blogg, Gabrielles och brorsans. Ja det är väl dom jag alltid kollar varje dag ungefär. Och sen är det några andra vänner som har bloggar som jag läser men som aldrig uppdateras. Så skärpning nu på er för fan.

Så jävla ointressant var jag minsann!

Jag är en jävligt trött tjej. Nu ska jag spela det här tills jag somnar. Fast först ska jag kolla klart på den här filmen.

1 kommentar :

Jakob sa...

Du kan alltid läsa min blogg, uppdateras (automatiskt!) varje dag :)
http://jakob.ishavstorsken.se