onsdag 4 november 2009

266

Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt FÖRLÅT vad ska jag göra? VAD SKA JAG GÖRA. Jag önskar jag kunde. Att jag kunde vara din. Att jag kunde ge dig allt jag vill ge dig. Att jag kunde vara den jag en gång var. Att jag gjorde allt jag borde göra. Jag ser mig själv bredvid dig och allt jag vill göra med dig - men jag kan inte? Jag kan inte. Förlåt. Förlåt. FÖRLÅT. Förlåt.

Hur kan man avvisa någon som bryr sig så mycket om en. Hur kan man. Hur kan allt vara så fel. När allting borde vara så rätt.

Jag hatar mig själv så jävla mycket just nu.
Vill inte vara här.
Vill inte vara den jag är.

Det här är till dig och hur jag kunde ligga intrasslade i dig, utan att tycka det var obekvämt eller jobbigt på något sätt Hur du gillade varenda liten del av mig, hur du tyckte jag luktade gott när jag luktade förjävligt Alla gångerna du tröstade mig när jag låg på din soffa och blev helt svart i ansikte Alla gångerna du kunde blivit lycklig med någon annan och jag kom där och förstörde allt för fan förf fan förfanföröfanana hevletefananananfhevlevetehvelvetehelvetee

Inga kommentarer :