fredag 6 november 2009

268


Today's Christopher's birthday. Happy birthday to you my beloving friend! We are going to celebrate him at his house tonight with tacos. I love tacos. Some of the food I actually like (along with sushi). Tomorrow I'm going to see some of my two favorites band at the same show. It's Meleeh and Suis La Lune. It's going to be awesome.


Last night I was celebrating with my class mates that we had finished two exams in just one week. It has been very stressful but now the weekend is here so I can have a time to relax. Someone asked me what I'm stying. I'm stying film and it's awesome.

Yesterday I was looking at an apartment. It was too far away from my friends and the city and It was so tiny so I decided to say no. The photograph above is a picture from my apartment three years ago. I loved it even if it was too far away and so small.

4 kommentarer :

Hanna sa...

Hej!
Jag är lite nyfiken på hur du får bilderna i så bra upplösning när de är så stora?
När jag försöker dra upp de större i blogger blir de pixliga. Ytterst irriterande.
Vore shysst med hjälp.

/Hanna

emilie anna evelina sa...

blogger har en tendens att komprimera bilderna så de blir i lite dålig upplösning. jag blev jätteirriterad på det i början också. så jag började ladda upp mina bilder på andra ställen och sen länkade till de bilderna istället för att ladda upp bilderna på själva blogger. du kan t ex starta ett konto på flickr.com eller photobucket kanske och ladda upp bilderna där istället! hoppas det hjälpte lite iaf.

Hanna sa...

Tack! Det hjälpte riktigt mycket! Men vart har du dina bilder? För när man trycker på dina kommer de bara upp ensamma i ett nytt fönster. Men om man klickar på bilder uppladdade från photobucket slussas man till deras sida..

/Hanna

emilie anna evelina sa...

jag har mina för det mesta uppladdade på en flickr jag gjorde bara för bloggen, http://www.flickr.com/photos/kosntbok