tisdag 10 november 2009

273

Ibland undrar jag hur jag ska berätta saker för vissa människor, viktiga människor. Som jag vill ha kvar i mitt liv men som kommer sticka mig med knivar och tårar om jag berättar. Finns inget bra sätt att berätta det på även om jag är glad och mår rätt bra just nu. Finns inget bra sätt. Ska gå till skolan och dricka kaffe och skriva så det ryker så jag slipper tänka på de sakerna just nu. Ikväll blir det Kings Head med Thea, Daniela och Jakob för att få en liten paus.

1 kommentar :

Peder sa...

Jag måste bara säga att jag älskar din blogg. Och dina foton. Och liksom allting du gör, som jag får ta del av. Det är något verkligt och mänskligt över dig som jag sällan känner av med andra.
Du är också en av mycket få jag orkar ta mig tid att följa på internet.

Ville bara få det sagt, återigen.