söndag 22 november 2009

stenar i kroppen

Har haft stenar i kroppen hela helgen och har bara legat i min säng och gömt mig under täcket. Glömt mig under täcket. Men nu är det nog. Styra upp saker är prio nummer 1. Och prata om saker. Reda ut saker. Så jävla skönt.

Förresten mina vänner. Ledsen att göra er besvikna. Men vill nog fira nyår med min mamma och pappa och katt på landet.

Jag är fan bäst. Gjorde precis världens jävla godaste soppa på rödlök, gröna ärtor, spenat och curry. Så jävla gott. Min blogg ska bli en matblogg. Jag ska bli bäst på att äta och laga mat. Det första jag ska göra på onsdag är att städa kylskåpet, slänga ut all skit och fylla det till max.

4 kommentarer :

Nicklas sa...

Den soppan borde jag ge mig på att försöka laga. Soppor har hitintills varit mitt stora misslyckande matmässigt.

Jakob sa...

nyår => :(
katt + familj => :)
mat => ::::::))))))

emilie anna evelina sa...

ja googla på grön ärtsoppa typ. jag hade dock ingen vitlök. det är ett måste!

Jakob sa...

tack för tipset! vitlöken ska jag inte glömma!