måndag 21 december 2009

astmahelvetet

Jag har verkligen astman från helvetet. Kan inte andas och jag bara hostar. Vet inte vad jag ska göra. Älskar katter men just nu vill jag slänga dom i en köttkvarn, få mina luftrör fria från skit och dansa på moln. Lol.

Längtar ihjäl mig efter mina tjejer och min prinskille och min riktiga nördkille. Eh förresten. Bra vän man är. Skulle ge Christopher en the xx-biljett i födelsedagspresent och nu när jag skulle sätta mig ner och äntligen beställa ett par stycken så är dom SÅKLART SLUT. Buhu. Någon som har tre stycken över till mig? SNÄLLA.

I julklapp ska jag önska mig astmamedicin, biljett hem, synundersökning och strumpbyxor. God jul.

1 kommentar :

christopher sa...

men vännen, det gör inget. det är tuffa tider för en drömmare och jag saknar dig. kram