fredag 25 december 2009

jul


Nu har jag firat julafton med en liten del av min familj. Vi har varit på kalas hos Noah som fyller år idag, druckit julwhiskey och julöl, ätit julemat, sett Kalle anka osv, spelat sällskapsspel, lekt i snön och öppnat julklappar. Nu är jag trött och läser en spökbok som min lillasyster fick i julklapp. Så nu kan jag alltså inte sova och försöker komma på andra tankar så att jag någon gång kan sova. Har inte sovit på två dygn nu. Har ont i mitt hjärta. Riktigt jävla ont. Är nog inte normalt. Jag ser förjävlig ut. Tömde kameran och tittade på bilderna jag sist hade tagit. Det var i onsdags när jag var på jazzhuset och supportade Stellan som spelade skivor. Då såg jag i alla fall inte helt förjävlig ut. Hade dock glömt ta på mig kjolen. Haha.

2 kommentarer :

Leonard Miller sa...

merry christmas, emilie, you gorgeous girl

emilie anna evelina sa...

merry x-mas leonard!