onsdag 16 december 2009

norrland

Okej jävla stressdag. Råkade sova en timma för länge så nu har jag missat 60 minuter i mitt schema. Hur som helst. Blev väckt av någon jävel klockan halv fem. Vet inte om det var tur eller otur. Det som var tur var att jag vaknade från min jävla mardröm om aliens. Det som var otur var att jag inte kunde somna om på typ en timma och är således JÄVLIGT trött nu. Nu har jag äntligen färgat håret så det inte är gult någonstans längre (tog bara mig 4 veckor att fixa det lol), druckit kaffe, ska snart tvätta, torka tvätt, vika tvätt, åka till stan, kolla lägenhet (håll tummarna), handla nödvändigheter inför min resa imorgon, scanna bilder hos christopher, äta middag och dricka öl med min kille, gå på musikhjälpenskiten (okej.... varför ska 450 personer till den skiten? inte nog med att jazzhuset suger, hela skiten verkar suga. OKEJ jag ska dit bara för supporta min kille, lol). Kanske skiter jag i skiten och går till lången istället och väntar på min kille så jag kan gå hem och sova med honom och sen kliva upp klockan 6, packa min väska och åka till norrland. Hoj på er.

Inga kommentarer :