torsdag 10 december 2009

och då sa du att du höll på att dö

Okej fick en kommentar om nyårskrönikan jag skrev. Att det inte hänt så mycket. Samt att jag inte nämnt en hel del stora saker som hänt. Det är rätt svårt att summera små och stora saker. En del saker glömmer man. En del saker glömmer man inte. Jag blev kär ett antal gånger, fick hjärtat krossat ett par fler gånger, fick reda på att människor dött och fick reda på människor som ska dö. Jag har förlorat vänner men skaffat ännu fler. Ibland tänker jag att jag kanske inte gjorde så mycket det här året. Men det gjorde jag. Jag gjorde så jävla mycket bra saker för mig själv som jag verkligen förtjänat. Och det är fan det som spelar roll. Nästa år ska jag fan va ännu bättre och ta hand om mig själv. Tummen upp Emilie!

Inga kommentarer :