torsdag 3 december 2009

skitlivet

Såhär ljus var inte min morgon igår. Den sög totalt. Eller ja morgonen var rätt bra. Men dagen eskalerade till ett stort jävla skithål. Allt gick illa. Jag bara grinade och grinade och hatade allt. Jag bråkade på alla jag känner. Bråkade på alla mina vänner och var grinig och sur och arg och ledsen inklusive på den kille jag gillar mest av allt i hela världen. Sen när jag trodde att livet skulle vända och bli en aningen lite ljusare åkte jag in till stan sent på kvällen (eftersom kvällen närmade sitt slut kunde det ju knappast hända något mer dåligt) för att träffa Christopher, så blir det bara ännu sämre (ja inte för att träffa Christopher - för det var fint!). Jag inser att någon stulit mitt spårvagnskort som jag precis fyllt på. Sen går jag till en bankomat och tar ut pengar - men glömmer pengarna och dom är givetvis borta när jag SPRINGER IGENOM HELA STAN till bankomaten för att hämta dem. Hoppas verkligen den jävelen som tog dem gör någon nytta av dem iaf. Dansade mig svettig på Arty Fartyg med mina fina vänner och somnade i en varm säng sen.

Satt precis och åt middag framför tvn, rättare sagt kanal fem. Och där börjar någon jävla American Piefilm. Den var så fruktansvärt jävla vidrigt dålig att jag var tvungen att slå över fort som fan så jag inte skulle spy upp maten jag precis tryckt i mig. Vad fan. Fattar inte tv. Det är bara sport och dåliga filmer. Tacka vet jag plugga på Wookiepedia. Vilket jag ska göra nu och sen sova. Godnatt.

Inga kommentarer :