fredag 11 december 2009

stulet test

JAG KOMMER IFRÅN: Kläppe, Östersund, Jämtland.
JAG SOVER: Hemma i sängen oftast.
JAG ÄR: Jävligt trött och nyvaken.
JAG SAMLAR PÅ: Inget särskilt. Tändare kanske. Haha.
JAG BLIR GLAD AV: Mina vänner.
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: Brudar som sitter på toa i fem år på krogen.
VEM KRAMADE DU SENAST: Stellan.
VEM KYSSTE DU SENAST: Stellan.
VAD SA DU SENAST: "HEJDÅ NOMMAN" till Daniela men jag tror hon slänga på telefonen innan hon hörde det haha.
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS: Japp om Way out west räknas.
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Kan inte äta äpplen. Är skitallergisk. Dör.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Daniela bland annat.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Sova lite mer men skiter i det.
VAD HAR DU NU: Inga kläder på mig och ont i örat.
HAR DU SNYGGA SKOR: Ja för fan. Goth-kängor.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Nio.
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: "Vill inte gå upp. Godnatt."
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG: Ja macka.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Nej.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: Nej tror inte det.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Nåt program om IRL Tatooine!
KAN DU SPELA FOTBOLL: Eh vet ej. Det kan väl förfan alla. Bara sparka på en boll.
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: Nej.
HAR DU KÖRKORT: Nej.
ÄR DU ENSAM NU: Ja.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Ska åka till Christopher.
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Köpa skor, gå på all out dubstep, laga middag.
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA: Åka till Jämtland på torsdag!

Inga kommentarer :