fredag 25 december 2009

välkommen till mitt skitliv

Tycker det är så tråkigt när jag får frågor om varför jag skriver om vissa saker och ibland om saker jag borde kanske nämnt. Om att allt verkar så lätt och andra saker verkar så svårt när det inte borde vara det. Typ hur jag kunde bli ihop med någon "efter en månad"? Och hur kunde jag ha typ tusen olika killar på ett år och vara kär tusen gånger? Och varför jag verkar så ledsen när mitt liv verkar helt underbart och har "allt".

Ja så är det ju inte riktigt.
Så är det ju inte alls.

Det här är en blogg.
En liten töntig sida på internet där jag bara skriver massa skit. Den här bloggen speglar ungefär en liten jävla bråkdel bara av mitt liv.

Så att eh ja. Men ja ni kanske bara är nyfikna. Men det kanske inte är så tråkigt ändå. Jag kanske är svinintressant. Eh. Lol?

1 kommentar :

Lo and Iv sa...

fortsätt med det du gör, för det är jävligt bra!!!