lördag 9 januari 2010

dagen

Kom precis hem från stellan till en förfestbombaderad lägenhet med Husets vinförpackningar överallt, rök- och spritlukt samt thomas rusiak senast spelad på datorn. och google och "toga party". haha. älskar mina vänner. Och deras fyllesms. "Jag tar den i choklan för 300 spänn", "*spygubbe*", "knulla dig i brunögat, fattar du väl", "jag snöt mig i handen heehehe". :*

Idag har jag haft en underbart fin dag med min kille, Antichristopher och Daniela. Sushi, scifi-bokhandeln och kommersen. Daniela köpte en fin kamera och jag köpte ingenting. Igår fick jag en fin present av Daniela i form av ett mycket fint litet läppstift från Mac (okej alla brudar, eller tjaa killar med för den delen, läppstift från mac är det man ska ha - allt annat är skit). Hon fick en polaroidkamera av mig som tack.

Döden till den som snodde Theas stålar och telefon igår på Social.

Nu ska jag koda lite hemsida, lyssnar på Slayer i underkläder och ska sen försöka styra upp mig själv så jag kommer iväg till Stellan och förfesten. Har blivit officiellt vuxen nu när jag ska festa nykter då jag inte orkar alkohol två dagar på raken.

Puss!
Dödens liljor.

Inga kommentarer :