måndag 11 januari 2010

dagens lol

En av de finaste grejerna jag vet är att inse hur bra man trivs med personer.

Okej satt och tänkte på den här SKITEN idag när jag satt på vagnen. Trivs så himla bra med t ex Stellan, Daniela och Christopher. Kan säga vad som helst i deras närheten. Och Stellan som är min nyblivna fästman får nu mer, i och med min öppenhet, stå ut med att jag skriker nån gång om dagen, "NU MÅSTE JAG BAJSA SOM FAN.. VRID UPP DRUM'N'BASSEN SOM FAN OM DU INTE VILL HÖRA HIROSHIMABOMBEN FALLA ÖVER KUNGSLADUGÅRDSGATAN ÄLSKLING!!"

Ett litet ilandsproblem. Christopher har tagit bort sin facebook (OH MY GOD!) så när han inte är inloggad på msn vet jag inte var jag ska göra av alla mina fula youtubeklipp och animerade gifbilder, så jag tänkte att jag borde göra en sk. lol-blogg där vi kan posta allt skit vi vill visa varandra när vi inte sitter på msn. Dagens ungdom och internet. Älskar det. Älskar framtiden. Älskar livet. Särskilt när man sitter och äter sushi med sin bästis och sin kille, tittar ut genom fönstret, en kille med dreads går förbi och bästisen utbrister "KOLLA.. HAN SER UT SOM PREDATOR". Lol.

Dödens liljor!

3 kommentarer :

Patrik Petersson sa...

Sv.Tack :D

Leo sa...

Jag har följt din blogg ett tag ju, och det är svårt att avgöra vad som är fiktion eller inte (det är ju en blogg!), men vad jag vill säga är att jag får känslan att jag har sett en ny person hos dej på senare tider! (Som jag gillar!).

Jag vill vara med i din lol-blogg!

thea såklart sa...

så jävla fint. blir nästan lite blödig ehehe <3