söndag 31 januari 2010

flickr favs

Let's do this thing everyones does on the internet. Listing their currently fav pictures from Flickr! It's a nice thing to do so you have the opportunity to find some beautiful work of talented artists. This is some random pictures of my favs on my Flickr. I love them all. Raw snapshots but still so beautiful.


By somewhere in u.


By FESUK.


By Alison_Scarpulla.


By my friend Björn-Eric.


By Danske.


By Sissel W.


By fleur lux.


By laura lynn petrick.

By eleni.mettyear.

3 kommentarer :

sissel sa...

wohooo, känner mig hedrad!!

Patrik Petersson sa...

Sv. Ja den är god =D

coonbear sa...

jag gillar verkligen flickr. man kan hitta SÅ mycket bra, och fotona ovan är skit bra

och tack förresten för tipset! jag ska försöka se om jag hittar något bra som får mig pigg