torsdag 14 januari 2010

tjuvar i palatset

Paus från pluggandet. Så jävla nervös inför imorgon. Kära Gud i himlen låt mig får GODKÄNT.

Analyserar drömmar istället. I natt drömde jag en mycket konstig dröm. Eller tja, jag drömmer nästan alltid konstiga drömmar. Den här handlade om att jag låg och sov och Stellan gick upp för att gå till affären och köpa frukost. Det tog jättelång tid så jag skulle gå ut för att se om han kom samt röka en cigarett. När jag stod utanför dörren såg jag att det hade öppnat en jättestor second handbutik bredvid hans hus, så jag gick dit för att se om jag hittade något. När jag kom dit stod massa Weekday/monki-brudar och slogs över små äckliga noppriga tröjor och byxor. Jag fattade ingenting så jag gick därifrån för att gå hem till Stellan igen. Då insåg jag att jag hade gått vilse och kunde inte hitta tillbaka till Stellans dörr. Jag gick gatan upp och ner men hittade inte. Jag blev så jävla nervös och rädd och försökte ringa till Stellan för att fråga var jag var men han svarade aldrig. Sen började drömmen helt plötsligt hemma hos mig. Jag och Stellan bodde med varandra i en jätteliten lägenhet och hade två ungar (eh?). Vi var jättebekymrade över att vi bodde så litet och allt var så kaosartat typ. Sen låg vi i sängen och kramades och så sprang min unge in och ut med sina kompisar i sovrummet och vi blev skiträdda för att dom såg oss "hålla på" (lol!). Så jag försökte förklara för min dotter vad vuxna gör men hon bara skrattade och sprang ut igen och ropade "JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!! PUSS!!". Sen satt jag i ett tomt rum med galler som golv (hej silent hill) och bara grät och grät och grät och sen minns jag ingenting.

Konstig dröm fast jag vet vad allt betyder ändå. Tjuvar i palatset.

Inga kommentarer :