måndag 8 februari 2010

livet

Har varit uppe sen sex klockan sex. Är väl rätt pepp på dagen egentligen. Betalat räkningar och ska nu till doktorn om typ en kvart. Så jävla nervös. Och nervös inför skola och allt annat. Ser jag rädd ut så är jag väl rädd. Jag fuckade precis upp en 36-bildersrulle när jag skulle snurra tillbaka den. Jag har fortfarande ångest. Det fanns så många fina bilder på den. Bu. Får väl helt enkelt ta nya. Jag ska tydligen visa bilder på lördag innan någon slags klubb. Undra vilka? Har inte ens några färdiga printar. Det lär ju bli halvfärdigt som ungefär hela mitt liv. Adios.

2 kommentarer :

coonbear sa...

åh jag hatar verkligen när något sådant händer. jag tänker fortfarande på dom bilderna som kunde ha blivit något. jag såg när jag tryckte av att dom skulle bli svin bra, men sedan upptäckte jag att jag inte hade någon filmrulle i. första och sista gången det hände!
lycka till på utställningen!!

Lolkompis sa...

är det typ allt går sämst för analogabildklubben den här månaden? jag har också ångest. :(