lördag 6 mars 2010

hardcore


Tredje koppen kaffe men fortfarande inte pigg. Dessutom försov jag mig från skolan. Bra jobbat. Tur att jag inte har skola förens på torsdag så jag har två dagar på mig att läsa igenom flera jävla böcker. Jag såg förjävlig ut när jag klev upp i morse och tittade mig i spegeln. Mitt hår var typ Amy Winehousefluff. Så går det efter fyra dagars festande. Jag har inte ens hunnit äta chips! Det är lag på att äta chips i mitt hem på fredag eller lördag. Lol. Oh well nu ska jag bege mig till staden och träffa fina tjejen. Man måste ju till och med dra på sig solbrillorna när man ska ut! VÅR KOMSI KOMSI.

6 kommentarer :

Anonym sa...

festa i fyra dagar..?

Patrik Petersson sa...

Mycket fin bild!

Leonard Miller sa...

oi, i added you on facebook, girl

Victor sa...

korv? :'''c

emilie anna evelina sa...

haha men veggokorv ju

emilie anna evelina sa...

haha men veggokorv ju