torsdag 18 mars 2010

mage


Jag håller på att ta en bild åt Stellan som han skall använda till en särskild grej. Det är kul! Saknar ihjäl mig efter Stellan. Annars är jag mest konfunderad över att jag aldrig sover ut, även om jag sover 10-12 timmar varje natt (sover jag mindre än så blir jag sur och en hel dag är förstörd). Sover man ut om man drömmer hela tiden? Det känns som jag drömmer konstant. Och jag kommer ihåg allt så himla detaljerat också. Det är konstigt. Mest är det mardrömmar. I går natt drömde jag om en man som jagade mig med en yxa. I natt drömde jag att jag fastnade i en hiss som åkte blixtsnabbt ner flera flera våningar. Suck. Vill sova normalt! Nå väl. Ska dricka upp mitt kaffe. Ikväll kommer vänner hit som skall äta middag samt klippa mig. Adjö.

2 kommentarer :

S sa...

saknar magen ;)

Anonym sa...

om man drömmer något när man sover beyder det att man inte sover tillräckligt djupt och bra.