måndag 29 mars 2010

vår


Det har regnat och smattrat mot mitt snedtak hela natten. Snart har jag inte snedtaket över mig längre. Det är lite sorgligt. Nu skiner solen i alla fall. Jag vill verkligen ha riktig vår nu. Och köpa korsordstidningar och dricka kaffe i parken. Haha.

Fan vilken jävla allergichock jag fick när jag varit i stan i cirka fem minuter. Daniela fick panik och bah "VAD SKKAA JAG GÖÖRA". Jag bah "inget" och var tvungen att gå hem. Det var den längsta promenaden i mitt liv. Inte för att det är långt utan för jag ville bara HEM HEM HEM och klia sönder min kropp. Sen kräktes jag. Herregud. Och jag tog ca tre snus på vägen och rökte tre cigg. Det var en jävla tur att solen tittade fram och jag kunde ha på mig mina största solbrillor så INGEN kunde se att dom mötte en kräfta. Men nu är det bra och nu vill jag se X-files. För jag vågar inte se färdigt Rec 2.