måndag 19 april 2010

helgen

I lördags vaknade jag av att det var ett krig i min lägenhet. Det var meningen att vi skulle ha en liten minifest som dock slutade med över 20 personer i min lilla lägenhet. Vi tog fram solglasögonlådan och helt plötsligt hade alla solglasögon på sig och dansade runt i hela lägenheten.

Sen låg jag bara och mådde dåligt hela dagen även fast det var jättefint väder ute. Vid sjutiden åkte jag till hisingen och jakob och fick världens godaste tacos. Han är kattvakt åt en liten katt som heter Milda. Hon är jättegosig och jag var tvungen att ta flera doser astmamedicin bara för jag skulle få klappa henne lite lite lite! Jakob bjöd på drinkar och shots. Jelloshots är galet. Sen kom vi på en hattlek. När man började känna sig lite full skulle man ta på sig en hatt ur Jakobs enorma hattsamling och spela och sjunga en låt på gitarren. Jakob fick hatt på sig först. Och sen jag. Eftersom jag inte kan spela gitarr fick jag sjunga jättehögt istället. Det blev "Jag går och fiskar" med Gyllene Tider. Haha. Jag har inga bilder från den fina kvällen för batteriet till kameran dog.

För övrigt har jag idag svettas tretusen liter svett. I kombinationen att hålla på att frysa ihjäl och brinna upp. Tänk er Jacob i Jacob's Ladder. Jag har haft febern of doom och pratat i sömnen. Jag vaknade av mitt feberyrande och undrade var fan Christopher va. Jag trodde han skulle sova hos mig för han var så full för att gå hem. Sen insåg jag att vafan han inte alls skulle sova hos mig. Ha ha.

Inga kommentarer :