tisdag 27 april 2010

surbrud86

Hej.

Jag hatar andra långgatan (mest Kellys). Enda anledning att besöka Kellys är för dom har så fruktansvärt goda jävla veganfiléer. Det luktar så jävla äckligt där. Jag hatar även Kings Head. Och alla som hänger där. En gång var det stopp i toaletten på tjejtoaletten och det var toavatten över hela golvet. Mysigt. Alla som hänger där anstränger sig så jävla mycket för att vara så jävla häftiga att dom bajsar ner sig. Jag gillar maten på L'assasino men det är så jävla tråkigt där. Lokalen suger. Jag hatar Sejdeln för det bara är alkisar där. Okej visserligen gillar jag att Sejdeln verkligen känns som den lokala puben och jag har någon slags hatkärlek till kulturalkisarna som alltid hänger där. För övrigt finns det bara svindyra vintageaffärer men fruktansvärt otrevlig personal. Ska aldrig mer gå dit. Mitt andra hem duger. Mest för att tjejen som jobbar i baren där är så söt och trevlig.

Sen hatar jag Hisingen. Man blir faktiskt dödad, rånad, misshandlad och våldtagen där. Och antastad på vagnen och får sitta på nerpissade spårvagnssäten. Hisingen är fan så jävla långt bort. Jag hatar att åka dit. Det tar fan en timma att ta sig ut dit. Allt är fult och hemskt och ångestfyllt. Jag vet. För jag har bott i fem olika lägenheter på Hisingen. Och det var ångest3000.

Japp. Har blivit centrumtjej86. Och jag är sur idag. För jag har ont i magen. Har inte varit sur på skitlänge så nu kände jag verkligen för att få ur mig lite skit.

(obs gillar er ändå)

2 kommentarer :

Anonym sa...

Hata Göteborg!

E sa...

Jag är trött på alla jävla "vintage"-affärer som är så pretto och dyra och man typ känner sig så ovälkommen när man ens tittar in genom fönstret att man vill spy av bajsnödigheten. Tröttsamt. Varför är det så mycket bajsnödighet överlag i Göteborg? I Sverige? Svenskarna bajsar ner sig.