måndag 19 april 2010

facefuck

Vet ni. Jag tog bort facebook. Har haft facebook sen 2007. Och sen dess har den tyvärr varit som en jävla drog. Förstört så många dagar. Det är helt galet. När jag kunde läsa alla dom där böckerna jag har på hög, betat av listan med filmer jag vill/måste se, pluggat så mycket mer, fotat så mycket mer, umgåtts så mycket mer. Så har man suttit där. På jävla facebook. Men nu jävlar. Jag tog bort den för flera veckor sen. Och det är tamejfan det bästa jag någonsin har gjort. Jag hatar fan facebook.

I deleted my facebook. I LOVE IT.

5 kommentarer :

Petnoga sa...

Bra för dig, jag borde också.

Leonard Miller sa...

I recently made a post about how stupid facebook is. I always think I will delete it, but I never spend long on there; maybe half an hour a day at the most.
I'm so glad Google Chrome has a translate function otherwise I wouldn't be able to read yr blog.

emilie anna evelina sa...

wow thank you leonard. i wish i had the time to write more in english for my foreigner readers. i'll try. yeah you should delete facebook! :D

sissel sa...

starkt jobbat!! likt petnoga borde jag också...

Anonym sa...

jag tog bort den förra sommaren och sedan dess levt livet IRL