söndag 6 juni 2010

saker

saker ni inte visste som är helt meningslösa:

jag har aldrig ätit kebab och kommer aldrig göra det
jag hatar när folk ska tända cigaretten åt mig
jag har fobi för att springa i trappor
jag har jättesvårt för att sova bredvid någon
jag blir full på ett glas rött vin och kräks sen
jag har inga födelsemärken förutom en nästan helt osynlig på kinden
jag blir varken brun eller röd på sommaren
jag har svårt för att följa tv-serier för jag blir så less
jag har sett alla filmer med christina ricci (jag älskar henne)
jag skulle vilja prova äta räkor men vågar inte
jag har varit tillsammans med fyra karlar
jag älskar spökhistorier
jag sover väldigt dåligt för jag går nästan aldrig in i djupsömn (utan drömmer bara mest hela tiden)
jag älskar att förfesta själv framför datorn och chatta och lyssna på musik som bara jag gillar
jag hatar Scrubs och Two and a half men
jag älskar Vem vet mest
jag vill ha alla böcker med Ebbe Schön


och det var det.

4 kommentarer :

johanna sa...

*gemensamheten*. igår såg jag på en film som hette pumpkin med christina ricci i. sedan fnyste jag åt two and a half men tills programmet var slut och jag äntligen fick se på vad jag ville. vet inte hur kebab smakar längre. för flera veckor sedan spenderade jag en bakfyllelördag med att kolla på vem vet mest-race på kanal två.

tyvärr har vi inte utseende gemensamt, du är hemskt snygg!

thealicious sa...

och jag gillar dig emilie björk

emilie anna evelina sa...

oj men tack johanna!

Jack sa...

I love the self party by the computer with good music and drinks.
I love Google translate.

x