torsdag 22 juli 2010

springa

Så fort det är över 10 minuter tills spårvagnen kommer så har jag börjat med att springa till flera hållplatser bort, eller till och med dit jag ska. Jag älskar fan att springa. Jag har börjat drömma jättemycket om att jag springer sjukt snabbt och långt. Det kanske är min grej? Borde börja göra det varje dag.

Imorgon är det fredag. Erik kommer hem. Jag har bestämt att vi ska köpa Kalle Anka och dricka champange. Förlåt att jag inte uppdaterar så ofta. Har inte tid eller ork till det. Inte att ta bilder heller. Bubu :(

4 kommentarer :

Anonym sa...

Är Erik din nya kille?
Vad hände med Stellan?

christopher sa...

du benny
kan vi inte ta lite bilder någon dag
kram

sissel sa...

fint. töntigt att skriva fint, men ändå. det är fint att springa, mindre fint är att man blir svettig.

Anonym sa...

saknar dina fina bilder