måndag 30 augusti 2010

annorlunda

Helt plötsligt blev livet så annorlunda. Ibland känns det som jag tappat dig på vägen där jag tappat mig själv. Jag är bakom galler men jag går i mina egna skor på min egna väg. Jag är en vandrande kropp som glömt bort hur man kammar håret och borstar tänderna. Mitt namn på min handled, i en hög av papper och provrör. Vad gör jag här. Hur ska det gå.

Förlåt för jag inte var bättre än såhär. Förlåt för att jag inte orkade mer än såhär. Förlåt för att jag inte kunde vara bättre än såhär. Förlåt. Jag lämnar över allting nu. Hoppas att jag kan bli en bättre person vid din sida. En så mycket bättre.

1 kommentar :

Erik sa...

Gå bra, är vad det skall. En början, nystart, något bättre, nästa kapitel, kanske första?
Är med dig hela vägen. Vi sitter på samma kälke. :)