onsdag 25 augusti 2010

haha

HAHAAAAA. En kommentar av en anonym person i Emelies blogg angående mig och mitt liv:

"Jaaamen konstigt. Du är ju en rödvinspoet och martyr i samma person, som stavar ”halvbra”. Och som söker uppmärksamhet med dina ”ligg-bilder” med dina nya killar stup i kvarten. Du och din undernärda soc-kompis kompletterar verkligen varandra så bra. Vilket radarpar. Fan vad synd det är om er 2 (på riktigt). Ps. Kollade på din portfolio, tanken har inte slagit dig att fotografera NÅGOT annat än dig själv? Ps 2. Gör alla en stor tjänst och sluta skriv på engelska. Nivån är typ som skolengelskan man lärde sig i 4:an."

HAHAHA.
Älskar't. Ska alltid skriva med min halvbra engelska i fortsättningen.
Tar du åt dig min kära undernärda soc-vän?
Älskar dig!

Ska iväg på systembolaget nu och köpa billig rödvin (hoppas att jag hittar nåt nytt ligg på vägen) innan jag ska till soc och skaffa stålar och leva på systemet och bara fota mig själv!!! ÄLSKAR SVERIGE!!

5 kommentarer :

Erik sa...

Jag är hungrig.

Erik sa...

Jag brukar skratta hela vägen från Soc-kontoret till systemet. SUCKERS.

emilie anna evelina sa...

jag med. det är så jävla lätt att vara rödvinspoet-martyr i det här landet. så man kan ju inte mer än att bara skratta.

antichristopher sa...

usch jag känner mig rätt färdig med dom här diskussionerna. blint hat har jag inte så mycket till övers för.

<3

Matilda Björk sa...

hahaha vafan